24 August 2006

Cum iti dai seama ca o publicatie sau post de radio a intrat in grupul Media Pro

Acum 2 sau 3 zile primesc un newsletter "Gandul". Culmea mirarii. Cu 2 saptamani inainte primeam pentru prima oara un newsletter al Pro Video. Cu o luna si ceva in urma primeam prima data un newsletter "InfoPro"...

De fapt totul a inceput acum cateva luni cand am primit un newsletter Ziarul Financiar si la scurt timp (max 2 luni) unul de la business magazin. Chiar e placut sa primesti un newsletter de business, mai ales daca el vine la 2 saptamani si nu zilnic. Dar e enervant sa primesc de la cotidianul Gandul (fata de care am o impresie negativa) si de info pro (pe care il ascult de 3 ori pe an cand merg la "tzara" unde nu e nici semnal la mobil... si mai ales de la pro video !!!

Pe scurt... F*** OFF media Pro. Nu am nimic cu o companie sau alta, nici macar cu Media Pro. Totusi mi se pare exagerat sa fiu bombardat de newslettere in 2006 doar pentru simplul motiv ca in 2004 am facut un schimb de carti de vizita cu o persoana de la media pro...

Partea plina a paharului este ca in acest fel aflu si eu ce se mai intampla in media romaneasca... ce achizitii se mai fac.

No comments: