31 January 2007

De ce imi place ceea ce fac si de ce nu

Am o mica firma de consultanta de marketing prin targuri si expozitii. Fac cursuri, am o revista on-line www.targurisiexpozitii.ro , fac traininguri si dau consultanta.

De ce imi place de fac:
1. Intotdeauna mi-am dorit sa fiu profesor. Facand cursuri si traininguri fac asta si nu pe salariul de profesor...
2. Imi place la nebunie sa scriu. Saptamanal scriu cel putin un articol despre targuri si expozitii si sunt platit pentru asta de catre clientii de publicitate.
3. Imi plac targurile si expozitiile ca instrument de marketing... e o pasiune capatata in facultate...
4. Sunt oarecum independent in sensul ca nu am sef.
5. Mi-ar fi placut sa fiu actor sau regizor... organizand evenimente sunt regizor si de multe ori sunt si actor in piesele regizate de mine...

De ce nu imi place ce fac
1. Mereu sunt in incertitudine ce cand si cum voi face, cat voi castiga
2. Am de a face cu oameni mai mult sau mai putin seriosi
3. Targurile sunt greu de inteles, iar majoritatea clientilor de consultanta vor lucrurile repede, bine si eventual gratis...
4. Piata de targuri si expozitii este una destul de crancena - toata lumea injura pe toata lumea si eu de multe ori pic la mijloc...
5. Multi dintre potentialii clienti nu prea inteleg de ce trebuie sa plateasca...

No comments: