14 March 2007

cum tzeparii ajung sa plateasca....

In noiembrie 2006 am organizat EXPO ReEVOLUTION (prima conferinta despre targuri si expozitii). Cu ocazia organizarii acestui eveniment am luat prima tzeapa din transilvania... o firma a spus ca vor participa in calitate de lectori si sponsori. Toate bune si frumoase pana cu o saptamana inaintea evenimentului cand oamenii, inclusiv patronul, au disparut. Nu telefon mobil, cand sunam pe fixul firmei erau in birou, cand spuneam cine sunt nu mai erau in birou etc... All the bullshit

Ieri dimineata la aproape 5 luni dupa eveniment primesc un telefon de la un domn care dorea sa contacteze respectiva firma si stia ca eu am avut o colaborare cu ei.

Bineinteles i-am relatat domnului in cauza povestea cu firma din CLUJ. Raspunsul sau a fost "deci, nu mai are rost sa ii contactez". Si pentru a nu lasa omul fara un raspuns la solicitarea initiala (cauta niste bannere roll-up) i-am recomandat cativa dintre clientii de publicitate pe
www.targurisiexpozitii.ro , care sunt concurentii firmei care a dat tzeapa.

Si iata cum din puterea sortzii ajung sa plateasca tzeparii....

No comments: