18 October 2007

Amintiri din DaAfaceri sau cea mai frumoasa parte a studentiei mele

Pe 17 octombrie am fost invitat de Asociatia DaAfaceri www.daafaceri.ro la conferinta de prezentare si de recrutare de noi membri.

Motivul este unul simplu. Eu sunt initiatorul acestei organizatii. Am aflat cu stupoare ca au trecut deja 5 ani de la demararea proiectului, iar in martie anul viitor se vor implini 5 ani de la infiintarea legala.

Dupa plecarea mea din aceasta asociatie in mai 2004 legaturile s-au rupt incet incet. Acum nu cunosc pe nimeni de acolo, mai mult decat din 2 discutii.

Totusi m-am simtit excelent. Acesti tineri care sunt acum in DaAfaceri mi-au adus aminte de spiritul care era in urma cu 4 ani acolo.

Sunt surprins de cum au reusit sa resusciteze un proiect ajuns la un moment dat pe mainile unor neaveniti si a unor oameni de o calitate cel putin indoielnica.

Numai ce m-am uitat pe youtube la cateva spoturi de prezentare a DaAfaceri si de promovare a campaniei de recrutare de membri. Nu sunt cine stie ce capodopere de arta cinematografica sau de comunicare de marketing, dar sunt rezultatul unor calitati din ce in ce mai rare in randul oamenilor - ambitie, devotament, seriozitate, pasiune... (filmuletzele le gasiti si pe www.daafaceri.ro)

Aceste lucruri se pierdusera la mai putin de un an dupa plecarea mea... Felicitari celor care au readus la Viata Spiritul DaAfaceri.

Membrii DaAfaceri vor primi din partea PICANT cateva traininguri pe care le avem in portofoliu. Devotamentul meu fata de ce a insemnat DaAfaceri a ramas mereu valabil. Pacat ca o buna perioada nu au fost oamenii care sa inteleaga ce inseamna misiunea unui ONG cum e DaAFaceri.

Ma incearca un sentiment de mandrie...

Am revenit dupa mult timp in sediul DaAfaceri. Cu aceasta ocazie am constatat ca nu am scos niciodata cheia de la sediu din breloc. Am gasit cateva lucruri marunte pe care le-am adus eu sau colegii mei de la inceputurile asociatiei. Aveti cea mai vaga idee cum e sa te bucuri ca gasesti un ghem de atza sau un suport de pixuri?

Ma bucur...

1 comment:

Anonymous said...

esti un om minunat care cu ambitie a reusit sa ajunga destul de sus. felicitari, sincer te admir. aspir la un post in DaAfaceri, daca nu e sa fie, o sa incerc sa nu fiu una dintre tinerele care "se rateaza la 20 de ani". multumesc pentru citatele: "maturizarea trebuie sa o vrei" si "nu e usor, dar daca ar fi usor ar face orice prost". o sa te citez fara drepturi de autor.