11 December 2007

6 Luni de PICANT

Trebuie sa va marturisesc faptul ca ultimele 6 luni au fost cele mai dinamice si agitate din viata mea de pana acum.

In iunie 2007 am lansat PICANT in noua sa formula de marca de Traininguri. Acum la 6 luni dupa ma incearca sentimente contradictorii. Pe de o parte sunt foarte bucuros ca am reusit ceea ce imi propusesem cu mai bine de un an in urma - o repozitionare a firmei si largirea protofoliului de produse.


Pe de alta parte, ultimele 6 luni au fost foarte tulburi. Cred ca pretul platit pentru succesul PICANT a fost putin cam mare.
Vine 2008 si cum sunt un sceptic nu ma astept la prea multe bucurii din punct de vedere economic. Totusi in cei 3 ani si jumatate de cand am aceasta firma am trecut si prin perioade mai grele. Nu imi este teama.


Dumneavoastra, clientii si "admiratorii" nostri ne-ati adus cele mai mari bucurii. Ca orice afacere ne bucuram cand mai vedem o incasare, dar nu acestea sunt bucuriile de care vorbesc.

Satisfactia de a vedea o audienta multumita este cea mai mare dintre toate. Cand eram adolescent imi doream sa fiu actor… aproape ca am ajuns si pentru un actor cea mai mare satisfactie sunt aplauzele de la finalul reprezentatiei.


Va doresc sa aveti un final de an plin de bucurii, sa nu va faceti Craciunul la Mall-uri si sa nu uitati ca la final de an singurele griji sunt sa mancam, sa bem, sa ne veselim, sa ne intalnim cu familia si prietenii.

Boicotati produsele cu "merry chirstmas", "santa claus" si tot ce este mega comercial. Imi place marketingul, dar uneori se exagereaza. Sarbatorile sunt despre a fi alaturi de oamenii la care tineti si nu despre a va goli portofelele si cardurile in mall-uri si supermarketuri.

Faceti cadouri "made in Romania" cum ar fi palinka, vinul romanesc, puloverele de lana etc etc etc.

Ganditi PICANT si veti avea sarbatori frumoase.

PS.. nu uitati ca la sarmale merge excelent un ardei iute sau un praf de boia iute


CALENDARUL DE TRAININGURI pe 2008

1 comment:

Anonymous said...

Nick, ma bucur pt tine ca iti merge bine; stiu ca esti sceptic as always, dar sunt sigura ca pana la urma entuziasmul tau o sa dea roade. Acum sper sa o lasi mai moale cu rebranding-ul si sa te asezi si tu linistit "la casa ta", sub noua marca ;)
Sarbatori fericite tie si lui Abe si tuturor celor dragi vostri!