8 January 2008

Cum este sa lucrezi la PICANT

Ma uitam pe blogul Ioanei (ABE) si am gasit un post despre trainingul Event'or din 6-7 decembrie 2007.

E tare fain sa lucrezi la PICANT. Muncim de ni se acreste si pe mine ma apuca durerile de ficat, stomac si alte organe importante. Stam de multe ori cu sufletul la gura si ajungem uneori sa numaram banii si tot sa nu ne iasa la socoteala. Asta cred ca e valabil in orice afacere mica... si stiti ce... nici nu vrem sa fim mari. Vrem sa fim mai mari decat acum, dar nu avem vise sa ajungem o multinationala. Vrem sa nu ne pierdem spiritul PICANT si sa ne descurcam bine cu banii.

Cel mai frumos la PICANT sunt iesirile dupa traininguri. Si eu si Ioana suntem varza de oboseala, mergem la restaurant si radem intr-o veselie. Pe locul 2 la mica distanta sunt "sedintele" daca putem considera ca Ioana si cu mine avem sedinte cand mai iesim la o bere, cafea etc. Lucram de zor, dar facem glume, radem in hohote si, ca niste romani adevarati, facem bascalie de tot ce prindem.

Da... recunosc ca uneori mai radem si de clienti, dar nu e ceva generalizat sau foarte serios. Suntem amandoi convinsi ca fara clienti PICANT nu ar exista...

Pe locul 3 la frumusete sunt trainingurile in sine. Daca reusim ca Ioana sa nu vina dupa 3 nopti de nesomn si eu sa nu fiu foarte mahmur (glumesc) ne face o placere extraordinara sa tinem trainingurile. Plus ca radem cu participantii, organizam concursuri cu premii PICANTe, le dam cadouri PICANTe, chiar le-am dat si de baut de ziua mea de nume. Ioana e mai zgarcita :(, adica Sf. Ion e pe 7 ianuarie cand nu putem organiza traininguri si de ziua ei de nastere am evitat sa programam un training pe care sa il tinem noi doi. ... Las' ca stiu eu ca e zgarcita ca nu vrea sa dea de baut... desi ieri de Sf Ion 2008 mi-a dat cam mult :).

Ioana chiar si-a facut cercei cu logo-ul PICANT. Ma gandeam sa imi fac si eu un cercel ca al ei si sa mi-l pun in nas... ok... nu voi face asta... dar as putea sa imi vopsesc parul in rosu (ca tot sunt blond si se prinde orice vopsea).

La traininguri eu stau pe masa sau pe podea (daca nu nimeresc scaunul cand vreau sa ma asez). Prezentarile fiind pe laptop-ul meu in pauze pun muzica mea favorita - Rock Gothic sau Opera Metal.

Peste toate suntem prieteni... Ioana si cu mine, amandoi cu Andreia Andrei (cea care tine Brand BackStage) si eu cu Claudiu Gamulescu (trainerul de la web wizard).

Unde mai punem ca "firma" ne scoate la restaurant, ne plimba prin diverse vacante si mie chiar mi-a cumparat manusi :)

Frumoasa viata la PICANT...

Cautam un nou PICANT care sa ni se alature. Cine e interesat sa ne dea un mail - www.picant.ro

No comments: