12 January 2008

PICANTerii primite pe mail

Pe adresa de contact a marketingforum.ro vine un mail adresat mie si Ioanei (ABE). M-am gandit sa il public pentru a vedea putin din spiritul PICANT. Nu voi face public tot mailul si nici cine ni l-a trimis.

"Salut Nick,
Salut Ioana,

Sper ca am nimerit bine, adica la voi, pentru ca, desi am parcurs cateva din gandurile voastre emise in blogosfera, din pacate, nu am gasit si vreo adresa de mail.

Daca nu va regasiti, in cele doua apelative, va rog, nu luati in seama invitatia ce urmeaza, dar daca chiar v-am nimerit atunci....sa sper la un feedback picant?!

Realitatea este ca mie mi-au placut de cand ma stiu ardeii iuti; si cum arata si ca senzatie. Culmea este ca atunci cand mi-am rearanjat biroul am spanzurat pe polita de deasupra un ardei iute, verde (era prin toamna), care intre timp s-a inrosit, de ciuda sau de placere, nu-mi dau inca seama :)) Tot cam pe-atunci m-am abonat si la comunicatedepresa.ro si le-am remarcat pe unele care contineau termenul "picant".Nu le-am dat mare atentie, pt ca stiti cum e...ai condimentul in bucatarie, dar il folosesti doar cand te apuci de bucatarit, nu-i asa?
Ei bine, cred ca a venit timpul. M-ati prins cu trainingul adresat organizatorilor de evenimente de business."

No comments: