13 February 2008

Brand Essence PICANT

Cum vad eu Brandul PICANT... sper ca si altii il vad la fel :)

PICANTeste, pentru moment, un brand de traininguri.

Trainingurile de la PICANT sunt pe teme de marketing si comunicare (hard skils).

La trainingurile PICANTe oamenii invata intr-o atmosfera deosebit de placuta.

Uriasa majoritate a trainingurilor PICANTe sunt in regim deschis, ceea ce aduce beneficiile unui eveniment intr-un training.

PICANT inseamna multa franchetze. PICANT este direct, puternic si sincer. Nu "bull-shit-uim" oamenii cu chestii sforaitoare sau lucruri in care nici noi nu credem. Notiuni elementare explicate prin diverse carti in cuvinte mari noi le explicam pe limba noastra - roamana.

Ioana e mai diplomata decat mine, dar cum si eu sunt o parte a PICANT, pot spune ca nu mi-a fost teama sa spun sau sa ma comport altfel decat am crezut.

PICANT inseamna comunicare emotionala. Spre deosebire de alte firme de training ne-am pozitionat emotional. Insusi numele, comunicarea si modul de livrare a serviciilor sunt emotionale. O singura alta firma mai face asta si ii consideram principalii concurenti.

PICANT inseamna pasiune si o calitate livrata apropiata sau peste cea promisa, tocmai pentru ca este un proiect antreprenorial si nu unul corporate. Pe romaneste, pe noi ne doare de client ca plange punga.

PICANT inseamna inovatie. De cand am intrat pe piata (chiar inainte de a folosi numele de PICANT) am inovat continuu. Si vestea buna e ca nu ne vom opri aici. Trebuie sa inovam, nu de alta, dar cei care ne copiaza ar ramane fara obiectul muncii.

PICANT inseamna spirit liber. Gandim PICANT... foarte PICANT

Daca mai adaugam kilogramele de ardei si boia folosite in traininguri ... PICANT inseamna "RED HOT" :)

1 comment:

Ioana (Abe) said...

Si uite ca suntem un BRAND ptr ca lumea a ajuns sa-si faca un folder special PICANT in Inbox! :) Sau trimitem doar foarte multe mailuri :))