31 March 2008

Bine ca merge prost, Bine ca e rau

Saptamana trecuta a fost una in care mama mea a avut ghinion cat carul... prima chestie un accident de masina, urat. Ea e ok. Masina e irecuperabila. A doua chestie... si-a rupt mana.

Toata lumea a spus "Bine ca nu e mai rau decat atat".. hmm... oare am ajuns sa ne bucuram ca e rau? Sau pur si simplu este o manifestare a instictului primar de supravietuire, de auto-mintire, de auto -incurajare?

Bine ca nu e mai rau decat atat e o fraza care apare des. De fiecare data cand se intampla ceva negativ... Mai exista varianta cu "altuia ii e mai rau".

Am ajuns oare sa ne bucuram ca e rau? Sa ne bucuram ca e doar rau si nu tragic?

Unde este bucuria ca e bine?

2 comments:

Ioana (Abe) said...

Nimeni nu se bucura ca e rau!!! Viata e nedreapta cu noi toti...in grade mai mari sau mai mici! Conteaza cum treci peste! "Raul" nu il poti controla! Sunt chestii care pur si simplu nu tin de capacitatea noastra! Important este sa stii si sa poti trece peste! Asta inseamna forta si intelepciunea unui om!
Exista o definitie a cuvantului "accident" care spune ca este un eveniment intamplator, imprevizibil.
Nimeni nu se bucura ca e rau!!! Nu mai gandi asa! Insa oricine este multumit ca nu este MAI RAU! Pentru ca MAI RAU exista...si nu cred ca vrei sa iti insir aici exemple de tragedii...

Nick Naumof said...

Nu faci decat sa imi intaresti convingerea. Nu vreau exemple. Stii ca eu nu spun ca nu se poate mai rau decat atat pentru ca ultima data cand am spus asta mi-am rupt un picior in urmatoarele ore.

Totusi ma socheaza complacerea si automintirea.