14 May 2008

Cu PICANTul la Student FEST Timisoara 2008


Luni si marti am fost la Student Fest in Timisoara. Scopul a fost unul cat se poate de serios si profesional - luni am tinut o conferinta de 2 ore pe tema Importantei Strategiei de brand in comunicare, iar marti am facut duet cu domnisoara Asistent drd Oana Barbu pe importanta strategic planingului in publicitate.


Pe langa aceste parti ceva mai serioase, dar nu sobre sau constipate, la Student Fest am petrecut cateva zile superbe, sublime si cum mai vreti sa spuneti.


Probabil ca vom deschide o filiala a PICANT la Timisoara sa pot sa ma mut eu acolo :).


Organizatorii de la Organizatia studentilor din Universitatea Timisoara au fost extraordinar de draguti cu mine. Le multumesc tuturor pentru invitatie si ospitalitate:

Multumesc Elena, Sebi, Silvana, Dany si tuturor celor care m-au primit in cel mai ospitalier mod posibil.
Multumesc si echipei de la Inhive - Alex, Bogdan, Oana.


Si asa o dovada a faptului ca Evenimentele serioase pot fi si foarte Fun cateva detalii PICANTe...


In nici una dintre cele 3 seri petrecute acolo nu am ajuns la hotel mai devreme de 2 AM.

Am totalizat cam 5 birturi pe care le-am inchis rand pe rand.

Marti seara, ultima seara acolo, am fost in total in 4 localuri...

Marti am petrecut aproape toata ziua in "unitati de alimentatie publica"

Am primit oferta sa ma mut in Timisoara... o iau in calcul foarte serios.
Am fost la 2 concerte.
Marti seara am cantat la 3 AM in piata unirii "S'alta data, s'alta data o s-o facem si mai si mai lata".

Am facut cele mai demente poze din ultima perioada... iata un exemplu, restul vin pe parcurs.


No comments: