20 May 2008

Nomad

sunt niste versuri pe care le-am scris in urma cu 4-5 ani. e penultima poezie pe care am scris-o...

Sunt condamnat sa fiu vesnic calator
vesnic nomad
Pierdut in viata,
ma aflu la un inceput de vis
De ma voi opri din mersul inainte ma voi trezi din visul vietii si
voi fi pierdut pe veci
Sunt condamnat sa fiu calator, vesnic nomad.
Vesnic voi fi prins intrenoapte si zi, ma voi plimba
mereu pe drumul dinte timp si gol
dintre spatiu si vid,
dintre existenta si inexistenta.
Meru voi cere sa ma nasc si vesnic voi muri
Condamnat sa fiu nomad intre mine si lume voi continua sa exist
Existenta mea nomada e scurta, desi
nomazi au fost mereu si mereu vor fi.
Eu sunt cel ce vine si lasa o urma,
apoi dispare undeva departe.
Nimeni nu-mi stie de soarta.
Macar prin urma mea sa traiesc!
Macar urmele mele sa ramana caci eu mereu nomad voi fi.

No comments: