17 December 2008

Amintiri de studentie

Saptama trecuta am fost la ziua de nastere a varului meu Nicolae - a implinit 20 de ani. A facut petrecere in Camin :)... normal ca s-au trezit in mine amintirile din studentie cand umblam si eu prin camine (nu am stat la camin) si am facut chefuri in camere de camin.

Acum 2 saptamani am tinut un training la AdVice - organizatie studenteasca din ASE specializata pe marketing si comunicare.

Saptamana asta tin din nou Training la AdVice...

Din nou la ASE, din nou amintiri din vremurile alea frumoase cei 4 ani de studentie.

Saptamanile astea lucrez la Trainingul Pre Marketing - Economie pentru marketeri non economisti.

Revad manualele de economie, ma documentez on-line, stau pana noaptea tarziu sa lucrez la training cu cartile de economie langa mine, beau Pepsi... exact ca in anul I de facultate :)

Ce-i drept atunci invatam pentru examene si lucram la "Proiecte" pentru facultate si pentru sesiunea de comunicari stiintifice... Ce vremuri frumoase...

Mi-e dor de studentie, mi-e dor de perioada in care faceam voluntariat la DaAfaceri, cand nu aveam grija banilor pentru ca erau oricum foarte putini, deci nu aveam de ce sa ma ingrijorez.

O zi cu soare! si cei care sunteti studenti bucurati-va de anii astia pentru ca sunt extrem de frumosi si nu se mai intorc... nu va omorati cu angajatul ca de muncit o sa aveti o viata intreaga.