12 February 2009

Branding si Brand Management

Un brand reprezinta totalitatea convingerilor si perceptiilor persoanelor din publicul tinta despre o entiate (produs, serviciu, companie, persoana etc.).
.
In esenta procesul de branding (construirea unui brand) reprezinta asocierea unei entitati (in principiu necunoscuta) cu elemente pe care publicul tinta le cunoaste.
.
Un exemplu rudimentar de branding sunt numele de scena ale manelistilor si altor "vedete de carton". J e a n de la Craiova - Oamenii nu stiu cine este J e a n , dar au auzit de Craiova.
.
Stiu ca e un exemplu extrem si rudimentar, dar este un exemplu corect :).
.
Pentru cine vrea sa afle mai multe despre Branding si Brand management pe 11 martie sustin trainingul Junior Brand in Bucuresti la Hotel Caro. Detalii aici http://www.marketingforum.ro/training.php?art=Prima%20Pagina&id=14&url=Cursuri_Traininguri_Marketing_Vanzari_TRAINING_Junior_Brand.htm