25 March 2009

Rebranding Bergenbier

Ieri mi-am cumparat o cutie de Bergenbier, remarcand noul design al acesteia. Am ramas profund surprins in mod neplacut cand am vazut noua cutie. Nu seamana cu ce stiam, cu ce ne-a obisnuit Bergenbier in ultimii ani.
Mai mult am simtit alt gust, mult mai dulce al berii, cu mult diferit decat ce stiam despre Bergenbier. Ulterior am aflat ca s-a schimbat si reteta.
.
Astazi gasesc pe Wall-Street.ro un articol despre Rebrandingul Bergenbier (de unde am luat si imaginea). Articolul il gasiti aici
.
Declaratiile reprezentantului InBev mi s-au parut halucinante... Bergenbier va deveni o bere unisex care va promova prietenia... ????? ce naiba... de peste 10 ani Bergenbier este berea barbatului din clasa proletarilor capitalisti.
.
In plus de ceva vreme Bergenbier nu mai este sponsorul echipei nationale de fotbal. Se va renunta si la Ziua Barbatului.
.
Pe scurt se duce de rapa.... Bergenbier dintr-un superbrand va ajunge inca o bere obscura pe rafturile supermarketurilor, lasand loc altor branduri sa preia pozitionarea pe care a avut-o.
.
Nu stiu ce se intampla cu marketingul de la InBev, dar dupa plecarea lui Mihai GHYKA vad ca lucrurile s-au schimbat multe in rau.
.
Beck's a fost batjocorit cu extensia Beck's Lemon, Bergenbier este rebranduit... Ma intreb daca vor mai strica si Stella Artois si Noroc (in cazul Noroc nu e mare lucru oricum).
.
Parerea mea... proasta miscare.