25 May 2009

Zilele Marketingului 2009 Cluj-Napoca

Cu intarziere... stiu, dar acum au ajuns pozele la mine.
.
Pe 13 mai am sustinut in cadrul evenimentului Zilele Marketingului o prezentare cu Titlul "Branding fara Perdea".
.
Prezentarea mea a deschis a 3-a zi a evenimentului si din cate am observat a placut audientei... asa ca sa ma laud de unul singur.
.
Multumesc mult membrilor Asociatiei Studentilor sectiei de Marketing (ASM) pentru invitatie si super ospitalitatea de care au dat dovada. Felicitari inca odata pentru profesionalismul de care ati dat dovada care depaseste cu mult "profesionalismul" altora cu multi ani mai experimentati decat voi!
.
Iata si cateva poze:
.
Eu in timpul prezentarii:



Frumusetile patriei :)




Presedintele ASM Ingandurat ... Stai Linistit totul a iesit foarte bine (cel putin in ziua a III-a)



Am mai ramas si la alte prezentari din a III-a zi a Zilelor Marketingului. Superb cadru :)




Multumiri Organizatorilor si FELICITARI !