8 July 2009

Fara Cravata HR Party - 8 iulie 2009

Acum cateva zile am primit prin e-mail o invitatie de a participa la Fara Cravata HR Party pe 8 Iulie. Nu i-am dat mare atentie. Apoi am primit si un e-mail de reamintire.
.
Am decis sa particip si nu imi pare rau.
.
Evenimentul a fost o combinatie placuta de profesionalism, distractie si promovare (mai ales al Lasser Max).
.
La eveniment au participat oameni din HR (daca nu era evident din nume). Nu preau au fost HR manageri, mai mult oameni din diverse firme de HR. Ne-am impartasit povestioare despre cum "La toti ni'i greu" in aceste vremuri tulburi.
.
Dezbaterea moderata de Stefania a fost pe tema "de ce teambuildingurile nu mai sunt atat de doritie atat de managerii de HR, cat si de beneficiari (membrii echipelor)".
.
Mi s-a parut foarte interesanta dezbaterea (la care am luat si eu cuvantul... nu m-am putut abtine).
.
Am jucat pentru prima ora (si probabil ca nu pentru ultima) Lasser Tag... am fost in echipa castigatoare (deh.. sa ma laud acum). Am cunoscut oameni faini, relaxati si deschisi (doar sunt HR-isti). Am schimbat multe carti de vizita si multe impresii. A fost foarte fain.
.
Sa nu uit. Am castigat 5 sedinte de masaj de la Max Relax...
.
Felicitari organizatorilor si la mai mare :)